Zamknij
REKLAMA

Otwarcie restauracji - co trzeba wziąć pod uwagę?

19:56, 04.06.2018 | Materiały partnera
REKLAMA
Skomentuj
Fot. Materiały partnera

Otwarcie własne restauracji to bardzo ważne wydarzenie w naszym życiu. Warto się do niego odpowiednio przygotować, aby nie ponieść klęski przy pierwszej napotkanej przeszkodzie. Niewiele osób wie, ale restauracje to najczęściej upadające przedsiębiorstwa. Jednak nie musimy się znaleźć w tej grupie pokonanych przez los, wystarczy tylko przygotować właściwy plan działania i zadbać o to, aby nasz lokal był na najwyższym poziomie. Co trzeba zrobić przed otwarciem restauracji?

Przygotuj biznesplan i stwórz harmonogram otwarcia lokalu

Na samym początku przygody z własnym biznesem powinno się stworzyć biznesplan. Dzięki niemu będziemy wiedzieć, jakie przeszkody mogą pojawić się na naszej drodze i z wyprzedzeniem przygotujemy rozwiązanie, aby się z nimi uporać. W biznesplanie powinniśmy też zawrzeć wszystkie wydatki, które mogą być związane z naszym lokalem, a także jakie planujemy osiągnąć przychody. Następnym krokiem będzie przygotowanie harmonogramu otwarcia restauracji. Warto w nim umieścić wszystkie prace związane z jego przygotowaniem i aranżacją, które naszym zdaniem będą konieczne. Postarajmy się też realistycznie określić czas ich trwania, a potem pilnujmy, aby nie było opóźnień. Jeśli dobrze przygotujemy się do otwarcia lokalu, to będzie nasz pierwszy ważny krok w drodze do sukcesu.

Znajdź idealny lokal...

Kolejnym istotnym krokiem jest znalezienie idealnego lokalu. Zanim przejdziemy do poszukiwań powinniśmy mieć na uwadze kilka czynników. Przede wszystkim ważna jest jego lokalizacja. Restauracje najlepiej otwierać w miejscach, gdzie kręci się dużo głodny osób, ale trochę oddalonych od konkurencji. Wówczas zwiększają się nasze szanse, że klienci zajrzą właśnie do nas. Ważny jest też wygląd samego lokalu, gdy mamy niewiele czasu, szukajmy miejsc, w których remont nie będzie trzeba dużo inwestować. Dlatego od razu zrezygnujmy ze zbyt zaniedbanych pomieszczeń.

... i odpowiednio go przygotuj

W momencie, gdy mamy wybrany lokal, pora pomyśleć o jego wyposażeniu. Pamiętajmy, że wszystkie elementy powinny ze sobą współgrać. Nie chodzi tylko o meble, bo to oczywiste. Konieczne jest, aby zgrać wszystkie szczegóły, czyli umeblowanie, menu, kolory ścian oraz potrawy i rodzaj naszej restauracji. Może wydać się to śmieszne, ale utworzenie spójnej całości ma ogromny wpływ na osiągniecie sukcesu.

Pamiętajmy jednak, że spójność to nie wszystko, musimy też postawić na wysoką jakość. Dlatego meble powinny być wygodne i odporne na zniszczenia, na https://www.edar.com.pl/meble/krzesla-do-reustaracji/ doskonałe produkty, które świetnie się wpiszą w klimat naszej restauracji. Menu powinno być jasne, przejrzyste i konkretne, a także świetnie się prezentować. Warto zamieścić w nim również zdjęcia potraw, które jeszcze bardziej będę zachęcać klientów do skosztowania. Nie zapominajmy też o jakości jedzenia - powinno ono przede wszystkim być przygotowywane ze świeżych składników o dobrym pochodzeniu. Dzięki temu nasi klienci będą zachwyceni i z pewnością polecą lokal swoim znajomym.

(Materiały partnera)
REKLAMA

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma Magraf s.c, ul. Dolina 57 85-212 Bydgoszcz, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez Magraf s.c, ul. Dolina 57 85-212 Bydgoszcz i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© tygodnik.pl | Prawa zastrzeżone